Altijd de juiste gegevens verstrekken bij een casino
Gevolgen van de verkeerde gegevens invoeren
Nu kan het natuurlijk zo zijn dat u dacht slim te zijn bij het registreren van uw account. Door foutieve informatie in te vullen tijdens de registratie komen ze namelijk niet te weten wie u echt bent en zo blijven uw gegevens ook lekker veilig! In de eerste instantie klopt dat inderdaad, want zonder de juiste gegevens verstrekken bij een casino is er niets over u bekend. Maar wat nou als u een mooie winst pakt? In veel gevallen is het dan verplicht om uw identiteit te bewijzen en dat kan dan natuurlijk problemen gaan opleveren… Soms wil een online casino zo’n stomme fout nog wel eens door de vingers zien, maar in principe staan ze volledig in hun recht om uw uitbetalingsverzoek te weigeren! Neem dus geen risico wanneer we het hebben over gegevens verstrekken bij een casino. Volg netjes onze online casino handleiding en wees gewoon eerlijk, want verkeerde informatie verstrekken kan in dit geval alleen maar tegen u werken.
Wanneer u het beste uw account kunt verifiëren
Zoals eerder uitgelegd moet een casino met een MGA licentie standaard om uw documenten vragen wanneer u een bepaald bedrag aan uitbetalingsverzoeken heeft ingediend. Daar hebben ze zelf waarschijnlijk ook niet altijd zin in, maar daar zijn ze simpelweg toe verplicht. Neem het ze dus zeker niet kwalijk en werk gewoon rustig mee, want zulke regels zijn onder meer bedoeld om de spelers te beschermen. Maar is het wel zo’n goed idee om te wachten met de verificatie van uw account tot op het moment dat zij er om vragen? Meestal is dat namelijk het moment dat u een uitbetalingsverzoek heeft ingediend en u wilt uw winsten natuurlijk zo snel mogelijk op uw bankrekening hebben staan! Ons casino advies is daarom om uw account te verifiëren op het moment dat u uw eerste storting heeft gemaakt. Op die manier loopt u niet meer tegen verrassingen op en zo is alle administratieve rompslomp vast achter de rug.