Problemen met storten bij een casino?
Er bestaat een kans dat u op een gegeven moment tegen een technisch probleem oploopt tijdens het spelen bij een online casino. Zo kan het bijvoorbeeld zo zijn dat een spel niet naar behoren werkt, of in een enkel geval wordt de website niet op de juiste manier weergegeven. Ook bestaat dat u problemen met storten heeft tijdens het online gokken en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Eventuele gratis spins op registratie daar gelaten is het namelijk wel nodig om geld op uw account te zetten, want anders kan er ook niet gegokt worden!
Problemen met storten zelf oplossen
Nu kunt u direct de live chat openen en aanspraak maken op onze goede vrienden van de klantenservice, maar dat is natuurlijk niet altijd nodig. Problemen met storten bij een casino online kunnen over het algemeen zonder teveel problemen worden opgelost en hiervoor is alleen maar een beetje helder nadenken vereist. Om te beginnen zullen we moeten kijken naar de stortingsmethoden die u op dit moment hanteert, welke uiteen kan lopen van iDeal tot credit cards, Paysafe kaarten en zogenaamde e-wallets zoals Neteller. De problemen met storten bij een online casino waar u tegenaan kunt lopen kunnen hierdoor flink uiteenlopen. In dit artikel zullen we vooral dieper ingaan op problemen met storten bij een casino met iDeal en Paysafe. Dat zijn namelijk twee methoden die veelal gebruikt worden en daar worden over het algemeen de meeste vragen over gesteld. Indien u problemen heeft met credit cards dan komt dat namelijk negen van de tien keer doordat u de verkeerde gegevens invoert. Wees dus niet al te gehaast en dan komt u er over het algemeen wel. Wat Neteller betreft kan het eigenlijk bijna niet misgaan, behalve wanneer u uw login verliest… Maar daar kan het online casino natuurlijk ook niet mee helpen.
Problemen met iDeal
De meest populaire stortingsmethode onder online gokkers is natuurlijk iDeal en de kans is dus groot dat u deze optie gebruikt. Maar ongeacht de populariteit van deze optie voor veilig storten kan er altijd wat misgaan… De problemen waar spelers het meeste tegenaan lopen tijdens het storten met iDeal zijn (1) dat de website niet doorschakelt naar het betalingsscherm van uw bank en (2) dat het geld niet direct op uw balans komt te staan. In het eerste geval kan het zijn dat u een pop-up blocker heeft geactiveerd zoals bijvoorbeeld Adblocker. Wanneer u een storting maakt met iDeal dan moet er een pop-up scherm verschijnen van uw bank, waarmee uw betaling wordt afgerond. Indien dat niet mogelijk is dan kan er dus ook geen storting worden gemaakt! Uw oplossing? Zorg ervoor dat pop-ups op de website van uw favoriete online casino toegestaand zijn, dan zou het moeten werken. Anders kunt u eventueel nog een andere internet browser proberen. Als het geld niet direct op uw account staat dan kan het zijn dat er wat vertraging is bij uw bank. Het casino advies van de meeste ervaren klantenservice medewerkers is dat u het beste een half uur kunt wachten en als het er dan nog niet opstaat dan kunt u het beste even contact opnemen. Tenslotte kan het natuurlijk ook nog gebeuren dat het hele iDeal systeem niet toegankelijk is. In dat geval is er een goede kans dat uw bank op dat moment een storing ondervindt, maar gelukkig gebeurt dat niet al te vaak.
Problemen met Paysafe
De Paysafe kaarten waar we het hier over hebben zijn simpelweg waardebonnen die u kunt halen bij verschillende verkooppunten, wat ongeveer hetzelfde principe is als een prepaid kaart voor een mobiele telefoon. Zo kunt u zo’n bon bijvoorbeeld halen bij de meeste tankstations en kiosks en over het algemeen is dat een prima methode om te storten bij een online casino. In een enkel geval kan het natuurlijk wel misgaan, maar daar hebben wij wellicht de nodige oplossingen voor. Problemen met storten met Paysafe hebben meestal betrekking op de codes die op de bonnen staan vermeld. Om te beginnen kan het zijn dat zo’n code simpelweg niet werkt en daarnaast bestaat de mogelijkheid dat het geld niet wordt bijgeschreven op uw account. Als de code een foutmelding geeft dan betekent dat simpelweg dat de kaart ongeldig is. Daar kan het online casino niets aan doen, dus dan zult u direct contact moeten opnemen met Paysafe zelf via hun eigen website. Gooi uw bon vooral niet weg, want die kunt u nog nodig hebben! Mocht de storting wel goed gaan, maar komt het geld niet direct op uw balans te staan, dan kunt u het beste even wachten. Als het er na een half uurtje nog niet opstaat dan kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice via de live chat, email of telefoon. Zij zullen dan kijken of er iets is misgegaan bij de transactie.
Wanneer de klantenservice echt nodig is
Natuurlijk is het positief om zelf naar een oplossing te kijken bij problemen tijdens het storten, maar soms ligt die oplossing niet bij u. In sommige gevallen is het namelijk aan het online casino om het probleem recht te trekken en daarvoor zult u ze natuurlijk wel eerst op de hoogte moeten stellen. Bijvoorbeeld wanneer het geld is afgeschreven van uw bankrekening, maar het staat na een half uur nog niet op uw balans, dan kunt u het beste even contact opnemen. Ook is het geen slecht idee om een email of een chat bericht te sturen naar een casino met een nette klantenservice wanneer de stortingspagina niet goed bereikbaar is. Tenslotte moet gezegd worden dat u niet altijd zelf naar een oplossing hoeft te zoeken bij problemen. Een professioneel customer support team is er tenslotte om te helpen en dat doen ze maar al te graag. Dus, heeft u problemen met storten bij een casino en komt u er niet uit? Twijfel dan niet en klik op die live chat knop voor persoonlijke assistentie!